سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم فراری با نقد فارسی

دانلود فیلم فراری با لینک مستقیم و کاملا جدید و بدون سانسور و جذف شدگی در خدمت شما هست تا شما دانلود کنید و لذت ببرید لینک های دانلود هم بعد از انتشار قرار می گیرد.

 

نام: فراری

سال ساخت: 1397

سال پخش: 97

پخش کننده: تابا فیلم

تهیه‌ کننده: جهانگیر کوثری

کارگردان: رضا داوودنژاد

خلاصه: داستان دختری 18 ساله به اسم گلنار است که برای رسیدن به هدف خود یعنی گرفتن عکس با ماشین فراری به تهران می‌آید اما در این بین  با واقعیت های جامعه روبه رو می‌شود.

بازیگران: ترلان پروانه، محسن تنابنده، سیامک صفری، سیما تیرانداز و …

زمان پخش: 1 مرداد ماه 97.
نقد و بررسی:

فیلم فراری داستان یک دختری شمالی با بازی ترلان پروانه که عاشق ماشین فراری است به تهران می آید تا با یک ماشین فراری که به تهران آمده عکس بگیرد و بتواند روی دوستانش را کم کند. در ابتدا یک راننده ی تاکسی که بازیگر آن محسن تنابنده است با این دختر برخورد می کند و دختر را سوار می کند تا به مقصدش برساند ، دختر بسیار گریان بوده و ناامید از پیدا کردن ماشین فراری است.
دانلود فیلم فراری

در ادامه ی داستان راننده تاکسی تصمیم می گیرد که به دختر کمک کند و او را به فراری برساند. تا اینجا مخاطب حس منتقل می شود که فیلم نقطه ی پایان پیدا کردن فراری و محتوای فیلم پرسه زنی های این دو نفر در خیابان های ناآشنای تهران است و این موقعیت هر دو نفر و شهرستانی بودنشان فضا را بامزه و جالب می کند و فیلمساز با ظرافت داستان های فرعی و ماجراهای جالبی زیادی را ایجاد کند.
دانلود فیلم فراری

فیلم فراری یک فیلم منسجم و هدفمند است از این دیدگاه که این پرسه زنی ها و گشت در خیابان های تهران بی محتوا نیست و در همین میان اتفاقات فرعی که به لایه های جامعه ی ایران وصل میشه از جمله رفتار و برخورد آدم ها و فرهنگ ها ،استفاده از این دو شهرستانی برای رسیدن به هدفشان به وجود می آید که موضوع اصلی فیلم صدمه نمی زند و به خوبی تلنگر های مختلف به مخاطب می زند.

و در آخر فیلم فراری یک فیلم دوست داشتنی و هدفمند که با سادگی انجام می شود است که حس خوب را به مخاطب منتقل می کند.