سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم زنگبار با نقد

 لینک های دانلود فیلم زنگبار با نقد فارسی و روان

دانلود فیلم زنگبار

نام این فیلم زنگبار است و در سال 1397 ساخته شده و به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی منتشر شده است این فیلم قرار است در جشنواره ی فیلم فجر شرکت کند البته حالا معلوم نیست و کارگردان برسونه . بازیگران فیلم هنوز مشخص نشده است

خلاصه:این فیلم درباره عدالت اجتماعی، فشارهای اقتصادی، بیکاری مردم حاشیه نشین و ضعیف جامعه و رفاه طلبی برخی مدیران است.

 

 

 

زمان پخش: 

عوامل فیلم

علی ملاقلی پور و محمد امین نوروزی : نویسندگان .

 

درباره فیلم:

فیلم «زنگبار» به کارگردانی علی ملاقلی پور که از فیلمنامه آن ژانری کمدی-اجتماعی دارد به تازگی مجوز گرفته است ، این فیلم که پیش از این در شورای پروانه ساخت رد شده بود به تازگی مشکلات صدور پروانه ساخت آن حل شده و مجوز آن صادر شده است . داستان این فیلم درباره عدالت اجتماعی، فشارهای اقتصادی، بیکاری مردم حاشیه نشین و ضعیف جامعه و رفاه طلبی برخی مدیران است.

 علی ملاقلی پور پیش از این تجربه ی کارگردانی ، نویسندگی و دستیاری کارگردان را در فیلم هایی همچون قندون جهیزیه ، مانا ، سیزده ، اینجا بدون من ، پابرهنه در بهشت ، قارچ سمی داشته است .

در ابتدا فرار بود تهیه کننده فیلم «قاتل اهلی» تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده گیرد اما در نهایت تهیه‌کننده «زنگبار»‌ سعید سعدی خواهد بود که این دو پیش از این نیز در فیلم «قندون جهیزیه» با یکدیگر همکاری کردند و این دومین همکاری او با ملاقلی‌پور محسوب می‌شود.  قابل ذکر است که سازندگان «زنگبار» به دنبال جذب سرمایه برای تولید این فیلم هستند و به محض جذب سرمایه ساخته تازه علی ملاقلی‌پور وارد پیش تولید خوهد شد و بازیگران این پروژه سینمایی انتخاب خواهند شد.